Facebook advertising steg for steg

Avatar

Postet i Uncategorized @nb av Agnes
mai 20, 2019. Ingen kommentarer

Facebook er verdens mest brukte nettside med over 2 milliarder daglige brukere. Her er et stort marked for markedsføring. Det kan være en del usikkerhet rundt Facebook-reklamer, for hvem trykker egentlig på reklamene på Facebook? Svaret er at overraskende mange gjør nettopp dette. Markedet er estimert til å være verdt mer enn 4 milliarder dollar. […]


7 tips til bannerdesign

En tradisjonell form for merkevarebygging og annonsering er bannere. Reklamebannere og bannerannonser finner du over alt, som for eksempel på nettsider, T-banestasjoner eller bygninger. Bannerets hovedformål er å reklamere et produkt, en tjeneste eller en viktig melding. Dersom det er gjort riktig, kan reklamebannere og bannerannonsering være en effektiv måte å øke salg og rette […]


De 9 mest brukte appene i 2018/2019

Avatar

Postet i Uncategorized @nb av Agnes
mai 6, 2019. Ingen kommentarer

Vi bruker mye tid på skjerm, spesielt på telefonen. I 2008 brukte vi rundt 18% av skjermtiden vår på mobil. I 2018 hadde dette tallet økt til 78%. Sammen med utviklingen av smartmobiler, har mange apper blitt produsert. Apper som Facebook, Snapchat og Instagram har tatt verden med storm og mye av skjermtiden vår er […]


Derfor bør du bruke visuelt innhold

Når man jobber med content marketing er det viktig å fange oppmerksomheten til leserne, og en av de beste måtene å gjøre det på er ved å bruke bilder og annet visuelt innhold. Her kan du lese mer om hvorfor det er så viktig å ikke kun ha tekst som content. Et bilde sier mer […]


Tips til hvordan en bedrift kan nå sin målgruppe

Avatar

Postet i Uncategorized @nb av Agnes
april 15, 2019. Ingen kommentarer

Når bedriften skal selge et produkt eller en tjeneste kan det virke enkelt å selge dette til alle målgrupper. Men siden produktet eller tjenesten ofte passer til en spesifikk målgruppe, kan dette ha en negativ effekt for bedriften. Velger man å markedsføre produktet slik at alle kan se det, blir markedsføringen unødvendig kostbar. Spar penger […]


Dette må du vite om Google Smart Shopping

Smart Shopping er et av Googles nyeste kampanjeverktøy, og benytter seg av maskinlæring. Verktøyet vil gjøre det lettere å redusere timene du må bruke for å optimalisere kampanjene dine - i tillegg til at du kan få gjort mer i løpet av disse timene. Den nye metoden er automatisert slik at du kun behøver å [...]

Om emojier og hvordan du kan benytte det i markedsføring

Siden 2010 har emojier vært en stor del av måten vi kommuniserer på. De små gule ansiktene med rare og morsomme ansiktsuttrykk er noe de fleste av oss har et forhold til, og det har også blitt en stor greie å følge med på hvilke nye emojier som vil dukke opp i tastaturet vårt. De […]


6 SEO-verktøy du bør kunne

All SEO handler om hovedsakelig to ting: Relevans og autoritet. Har du ikke disse elementene på plass, kan du heller ikke konkurrere om en plassering på førstesiden i Google. Dessverre finnes det ingen fasit for hvordan den perfekte SEO-vennlige artikkelen eller siden skal se ut. Det finnes likevel visse verktøy som gjør jobben hakket lettere. […]


Bør du optimalisere for featured snippets?

Featured snippets, eller funksjonsutdrag på godt norsk, er raskt i ferd med å ta over søkeresultatet. Vi forteller deg alt du trenger å vite om featured snippets, og hvordan du kan optimalisere innholdet ditt for å bli plukket opp av Google. Hva er featured snippets? Featured snippets er et element i søkeresultatet som dannes for […]


Dette googlet vi mest i 2018

Avatar

Postet i Google av Amilie
mars 25, 2019. Ingen kommentarer

Vi googler masse, hele tiden. Vi googler alt fra oppskrifter til kattevideoer. Men vet du hva vi googlet mest i 2018? Her får du listen over det nordmenn googlet mest i løpet av fjoråret. Generelle søk På toppen av denne listen finner vi VM, det er kanskje ikke så rart, for i fjor var det […]


Kontakt oss

Kom i kontakt med en av våre konsulenter – benytt kontaktskjemaet nedenfor.

Din kontaktinformasjon





Henvendelsen gjelder *

Du får svar i løpet av kort tid og normalt sett innen 24 timer.