6 tips som kan forbedre nettsiden din

Har du noen gang vært innom en nettside, og raskt klikket deg ut igjen?  En nettside med lite mulighet for navigasjon, et uryddig design og treg nedlastingstid kan få besøkende og potensielle kunder til å snu raskt. Ved å følge noen enkle punkter når du setter opp eller optimaliserer en nettside, kan du få flere […]


Native advertising: Derfor bør du vurdere det

Native advertising defineres ofte som en form for betalt innhold, der annonseopplevelsen følger samme naturlige form og funksjon for brukeropplevelsen der den er plassert. Dette er en underkategori av content marketing/innholdsmarkedsføring, og er et viktig virkemiddel som kan booste den tradisjonelle innholdsmarkedsføringen. Kort fortalt... ...er native ads innholdsrike og nyttige annonser som er presentert i [...]

Skal jeg gå for SEO eller SEM?

Det er ikke alltid like lett å skille mellom de ulike uttrykkene i den digitale markedsføringsverdenen. Kundene spør ofte om hvilken tjeneste de bør velge for å oppnå gode resultater, og som oftest er det store spørsmålet om de skal gå for SEO (Søkemotoroptimalisering) eller SEM (Søkemotormarkedsføring). De beste resultatene oppnår du med en kombinasjon [...]

5 feil bedrifter gjør i sosiale medier

Avatar

Postet i Sosiale Medier av Tina Kasin
november 14, 2019. Ingen kommentarer

Sosiale medier har aldri hatt så stor påvirkning på oss som det de har i dag. De fleste får sin daglige dose nyheter gjennom feeden i sitt sosiale nettverk, og mange finner sitt neste impulskjøp gjennom annonsene som dukker opp. Det er nettopp derfor enhver bedrift bør være sterk på sosiale medier, og benytte mulighetene […]


shopping

Hvordan vinne kundene i Q4 – Google Ads

Bygg for suksess denne ferien Q4 er høydepunktet for shopping over hele verden. Om det er jul, Black Friday, Diwali eller “Single’s Day”, så fråtser shoppere kloden over i impulskjøp (eller så undersøker man med pinlig nøyaktighet for langtidsplanlagte storbudsjettkjøp).  Med flere plattformer som hver når ut til én milliard brukere er Google en tillitsverdig […]


Fang oppmerksomhet med spennende overskrifter

Driver du med annonsering på sosiale medier? Det gjør du lurt i. 3,5 millioner nordmenn over 18 år har en konto på Facebook, og målinger av brukerfrekvensen viser at nesten 9 av 10 bruker Facebook daglig. LinkedIn og Twitter har 1,2 millioner norske brukerkontoer hver, mens 2,2 millioner nordmenn har Instagram. Det er altså stor […]


Kjøpsreisen: Hvordan tilpasse innholdet?

Avatar

Postet i Content marketing, Skrivetips av Tina Kasin
oktober 18, 2019. Ingen kommentarer

Slik skriver du målrettet og brukertilpasset innhold til de ulike fasene av kundenes kjøpsreise.


Shopping

4 overraskende innsikter om hvordan folk faktisk handler klær og sko

2019 ser ut til å bli et innholdsrikt, transformativt og interessant år innen varehandel. Der noen gråter over varehandeldøden, ser du fanatiske markedsførere som fortsetter å redusere antall Facebook ads (og som selger kurs til andre om å gjøre det samme). Retail-bransjen har ustanselig prøvd å gjenoppfinne seg selv, der aktørene forsøker å holde tritt […]


Hva betyr emojiene?

Avatar

Postet i Content marketing av Ida P. Christensen
september 23, 2019. Ingen kommentarer

Emojier har tatt verden med storm. I 2018 finnes det ikke mindre enn 2823 godkjente emojier. Det er mange som produserer og foreslår emojier, men alle må godkjennes i Unicode Consortium Standard før de blir tilgjengelige internasjonalt. Ordet emoji Ordet emoji kommer fra det japanske ordet emoji, som direkte oversatt betyr bildetegn. Emojier er en […]


Tone of voice i sosiale medier – slik snakker du med kundene dine

Avatar

Postet i Sosiale Medier av Ida P. Christensen
september 19, 2019. Ingen kommentarer

Markedsføring i sosiale medier er en effektiv måte å tiltrekke seg kunder og skape gode relasjoner på, fordi du skaper synlighet og relevans der kundene allerede er. De fleste bedrifter har skjønt at de må være profilerte på sosiale medier, men ikke alle har forstått hvordan de skal bruke sosiale medier til å bygge relasjoner. […]


Kontakt oss

Kom i kontakt med en av våre konsulenter – benytt kontaktskjemaet nedenfor.

Din kontaktinformasjon





Henvendelsen gjelder *

Du får svar i løpet av kort tid og normalt sett innen 24 timer.