Kom i kontakt med en av våre konsulenter – benytt kontaktskjemaet nedenfor.
Case study: Agva Kraft
Agva Kraft er en mellomstor lavprisleverandør av strøm til norske husholdninger. Agva har en moderne og effektiv organisasjon der målet er å holde kostnadene nede, for slik å kunne holde lave priser ut mot kundene.
Agva Kraft har følgende fokusområder:
- Kundeservice: Agva skal holde et høyt servicenivå ut mot kunde og dette skal gjenspeile seg i kundenes erfaringer på Trustpilot
- Pris: Agva skal markere seg med lave strømpriser på strømpriskalkulatorer som Elskling, Payr og Strømpris.no
- Miljø: Agva selger kun 100% fornybar energi og har en samarbeidsavtale med WWF
Omega Media og Agva Kraft
«Omega Media har hjulpet oss med digital strategi og synlighet. Omega har dedikerte medarbeidere med lang erfaring innen markedsføring. Deres høye kompetanse og raske reaksjonsevne har vi satt stor pris på i samarbeidet.»
Bjørn Arctander
Markedsdirektør
Agva Kraft
Siste blogginnlegg
Bloggkategorier
Se poster tagget med
adwords
annonsere
annonseverktøy
blogger
case-study
Content marketing
CRO
digital markedsføring
Facebook-annonse
feil
google
Google Ads
google adwords
google analytics
google shopping
google tips
growth hack
growth hacking
influencer marketing
Innholdsmarkedsføring
internett
konverteringsoptimalisering
ledig stilling
lenkebygging
markedsføring
nettbutikk
omega media
reklame
salg
sem
seo
seo tips
seo verktøy
sosiale medier
søkemotor
søkemotormarkedsføring
søkemotoroptimalisering
søkeord
søkeresultat
teknologi
tekstannonser
tips til seo
tjenestesalg
vanlige feil
webdesign